نه قانون برای داشتن یک استایل شیک زنانه

قانون شماره نه :الهام بگیرید.

یکی از کارهایی که باعث میشود همیشه زیبا و جذاب به نظر برسید اینست که از بقیه الهام بگیرید. سبک خودتان را بشناسید و از مدل هایی که به سبک مورد علاقه شما لباس میپوشند الگو بگیرید. میتوانید مجله های مد را دنبال کنید یا در فضای مجازی سلبریتی محبوب خود را دنبال کنید اما الهام گرفتن به معنای تقلید و کپی کردن نیست بلکه شما میفهمید چه ایتم هایی در کنار هم ترکیب زیبایی دارند.

قانون شماره هشت : به آب و هوا توجه کنید.

یک خانوم خوش پوش و خوش استایل همیشه اب و هوا را چک میکند و مطابق آن استایل خود را انتخاب میکند. قبل از خارج شدن از خانه وضعیت آب و هوا را چک کنید.

قانون شماره هفت : کمد مرتبی داشته باشید.

یک کمد مرتب به شما کمک میکند که همیشه هر چیزی را که لازم دارید پیدا کنید و به موقع اماده شوید. یکی دیگر از مزایای داشتن یک کمد مرتب اینست که به راحتی میتوانید لباس هایتان را بررسی و چک کنید.

استایل

قانون شماره شش : قانون ۲۰-۸۰ را رعایت کنید.

حتی فشن بلاگر های معروف هم بودجه ای کمتر از آنچه که فکرش را بکنید دارند. آنها هشتاد درصد از بودجه خود را صرف خرید ایتم هایی مانند تیشرت ها و جین ها میکنند و تنها بیست درصد را صرف خرید ترندها میکنند. پس هزینه های خود را به درستی مدیریت کنید این کار باعث میشود پس از گذشت یک تا سه ماه از خرید خود پشیمان نشوند و کمدی دائمی داشته باشند.

قانون شماره پنج : به فصل ها احترام بگذارید.

بیشتر ما وقتی فصلی تمام میشود تمام لباس های آن فصل را جمع میکنیم و مجبوریم لباس جدید برای هر فصل بخریم اما شما تنها با رعایت قانون لایه لایه لباس پوشیدن میتوانید این مشکل را حل کنید. تاثیر لایه ها را در ساخت یک استایل شیک زنانه دست کم نگیرید.

قانون شماره چهار : همیشه لباس اضافه داشته باشید.

یک خانوم برای حفظ استایل شیک زنانه خود همیشه یک دست لباس برای مواقع ضروری کنار میگذارد. شما هم در هر شرایطی یک دست لباس آماده برای مواقع اضطراری داشته باشید.

پوشاک زنانه

قانون شماره سه : به هارمونی رنگ ها توجه کنید.

دیگر نیازی نیست که به اینکه تاکید کنیم چقدر رنگ ها در استایل تاثیر دارند. چرخه رنگ را به خوبی بشناسید و از آنها در استایل خود استفاده کنید.

قانون شماره دو : اتو را فراموش نکنید.

یک خانوم متشخص بدون اتو از منزل بیرون نمی آید. لباس های شما همیشه باید اتو داشته باشد حتی وقتی یک تیپ ساده و روزمره دارید.

قانون شماره یک : قبل از خواب لباس های خود را آماده کنید.

یک بانوی موفق همیشه لباس های روز بعد خود را از شب قبل آماده میکند که این کار چند مزیت دارد:

  • روز بعد بدون استرس حاضر میشوید.
  • میتوانید چند بار آن را چک کنید و در صورت نیاز آن را تغییر دهید.

استایل پوشاک زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

39 − 32 =