داشتن یک ست زیبای زنانه با شومیز

پوشاک زنانه

شومیز یکی از لباس هایی است که مورد علاقه بسیاری از خانم هاست و با آن میتوان یک ست جذاب و فوق العاده داشت. شومیز زنانه یکی از آن لباس هایی است که به راحتی با بقیه لباس ها ست شود اما به شرطی که چند قانون کلی درباره ساخت انواع استایل با شومیز را رعایت کنید.

شومیز ها بسته به نوع رنگ، طرح یا جنس پارچه میتوانند راحتی اسپرت یا مجلسی باشند. داشتن یک یا دو عدد شومیز با طرح های متفاوت در کمد لباس هر خانمی واجب است.

انواع مدل شومیز زنانه و کاربرد آنها

شومیز های حریر: یکی از پر طرفدار ترین مدل های شومیز زنانه است. با توجه به کاربرد این لباس در چند وقت اخیر این مدل از شومیز ها بسیار رایج است. در فصول گرم سال میتوئان از آن استفاده کرد حریر به علت خنکی و راحتی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزمره و یا مهمانی هایی که در تابستان برگزار میشود است.

شومیز های کرپ: کرپ هم یکی از پرکاربردترین پارچه ها در شومیز است. شومیز های کرپ هم یکی از آن مدل های پرطرفدار برای مهمانی های رسمی و نیمه رسمی است.

شومیز نخی: شومیز نخی هم همانطور که از اسمش پیداست از نخ تهیه شده و اگر به دنبال یک لباس راحت هستید با خیال راحت شومیز های نخی را در کمد لباس خود قرار دهید.

نکاتی برای ست کردن شومیز با دیگر لباس ها

شومیز زنانه +مانتو

با رواج یافتن مانتو های جلو باز یکی از لباس هایی که میشود با این مانتوها پوشید شومیز است. یکی از نکاتی که بهتر است در ست کردن لباس ها به ان توجه داشته باشید اینست که بهتر است برای مانتو هایی که طرح دار هستند از شومیز های ساده و تک رنگ استفاده کرد و برای مانتو های ساده استفاده از شومیز زنانه ای که کمی طرح دارد به استایلتان جلوه میبخشد.

اگر مانتو شما طرح های بزرگ و لوکسی دارد به شما توصیه میکنیم از شومیز های حریر استفاده کنید.

برای استفاده رومزه در زیر مانتو خود شومیز نخی استفاده کنید تا هماهنگی پارچه ها حفظ شود.

شومیز زنانه + شلوار

شومیز به همراه شلوار میتواند یک استایل نیمه رسمی و اسپرت را به شما بدهد. اگر میخواهید از شومیزهای ساده استفاده کنید میتوانید از شلوار های جین استفاده کنید یا اگر هم تصمیم دارید استایل نیمه رسمی داشته باشید میتوانید شومیز ساده را به همراه یک شلوار پارچه ای که روی آن طرح دارد بپوشید.

شومیز زنانه + دامن

برای استایل کمی رسمی تر میتوان شومیز را با یک دامن مجلسی شیک ست کرد. هر چه شومیز شما دارای طرح های لوکس تر باشد استایل رسمی تری به شما میبخشد.

برای این ست میتوانید یک شومیز زیبا حریر یا ساتن انتخاب کنید.

نکات کلی ست کردن شومیز
  • با توجه به یقه شومیز اکسسوری هایی مانند گرن بند و گوشواره را انتخاب کنید.
  • اگر میخواهید استایل اسپرتی داشته باشید از شومیز های یقه گرد استفاده کنید.
  • برای تیپ اسپرت سراغ شلوار کتان بروید.
  • پیراهن و شومیز های سفید ظاهر کلاسیک تری به شما میدهند
  • اگر همیشه از شومیز استفاده میکنید طرح های متفاوتی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

39 + = 46