آیا برای خرید ،حتما باید در سایت عضو شویم؟

خیر،با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود

آیا برای خرید ،حتما باید در سایت عضو شویم؟

خیر،با توجه به امکان خرید به صورت میهمان الزامی برای عضو شدن در سایت وجود ندارد ولی آدورا برای اعضا امتیاز ویژه ای در نظرگرفته است که عبارتند از :
1) امکان ارسال خبر نامه
2) بهره مندی از تخفیفهای ویژه
3) اولویت ارسال اجناس محدود
4) اطلاع رسانی درباره کالاهایی که به آن علاقه داشته باشید
5) احتساب امتیاز های دریافت شده بابت هر خرید و قرارگیری در لیست قرعه کشی

آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‌هایی که در ساعت‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 8 صبح) ثبت می‌شوند، در اولین ساعت‌های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

آیا می توانم کالا هایی که موجود نیست سفارش بدم؟

خیر، ثبت سفارش امکان پذیر نیست ولی امکان اطلاع رسانی در صورت تامین محصول و اضافه شدن آن به سایت برای اعضا(در صورتی که از طریق انتخاب گزینه «به من اطلاع بده» تمایل خود را به اطلاع یافتن از موجودی کالا اعلام کرده باشید) وجود دارد.

می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بلی، امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجود دارد.

از وضعیت سفارشی که قبلا ثبت کردم چگونه مطلع شوم؟

پس از ثبت سفارش و نهایی شدن آن ،sms و Email سفارش و فاکتور برای اعضا ارسال می شود.

به چه روش هایی میتوانم سفارش خودم رو دریافت؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست تیپاکس ارسال می‌‏شوند .
شهر تهران: تحویل  از طریق اسنپ باکس یا الو پیک

لازم به توضیح است هزینه ارسال هر یک از مرسوله های پستی بر عهده خریدار می باشد

در صورت عودت کالا مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میگردد

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به همان شماره کارت خرید انجام شده توسط مشتری مسترد خواهد شد.